19.04.2024 Скопје

Од 2035 година па натаму, во Европската унија ќе биде дозволена регистрација на нови автомобили кои не испуштаат CO2.

Затоа, многу производители на автомобили се префрлаат на електрични автомобили бидејќи тие треба да бидат единствените дозволени. Подолу е листа што покажува кога најголемите брендови во индустријата во Европа би сакале да се префрлат.

Марки кои сакаат постепено да ги укинат моторите со внатрешно согорување пред 2035 година:

  • Alfa Romeo: планира да нуди само електрични возила во Европа, Кина и САД од 2027 година.
  • Audi: сака да продава само нови електрични автомобили во Европа од 2026 година.
  • Citroën: нема да нуди нови возила со внатрешно согорување во Европа од 2028 година.
  • DS Automobiles: нема да нуди нови возила со внатрешно согорување во Европа од 2024 година
  • Fiat: планира постепено да ги укине моторите со внатрешно согорување низ Европа меѓу 2027 и 2030 година.
  • Ford: сака да нуди само plug-in хибриди и електрични возила од 2026 година и да биде целосно електричен бренд во Европа од 2030 година.
  • Honda: 30 нови модели на електрични автомобили треба да се појават до 2030 година, а мотори со внатрешно согорување нема да се произведуваат од 2040 година.
  • Jaguar: од 2025 година во Европа ќе возат само електрични возила.
  • Lancia: планира транзиција кон електрични автомобили што ќе се одвива постепено до веројатно 2034 година.
  • Lexus: целосно електрични возила во ЕУ, Кина и Северна Америка до 2025 година
  • Mercedes: сака да произведува само електрични возила во Европа до крајот на 2030 година.
  • Mini: од почетокот на 2030 година во Европа се планирани само електрични автомобили. Истото важи и за Nissan, Rolls-Royce и Volvo.
  • Opel: планира да престане да нуди мотори со внатрешно согорување во Европа од 2028 година.
  • Peugeot: не сака да продава мотори со внатрешно согорување во Европа од 2030 година.
  • Volkswagen: сака да остане без мотори со внатрешно согорување во Европа од 2033 година.

Моторите со внатрешно согорување ќе бидат укинати од 2035 година.

Покрај производителите кои сакаат да се прилагодат на регулативите на ЕУ пред 2035 година, има и брендови кои сакаат да ја постигнат целта во таа година. Kia и Dacia повеќе не сакаат да произведуваат мотори со внатрешно согорување во Европа од 2035 година. Škoda планира да нуди само електрични возила во Европа од 2035 година. General Motors i Hyundai сакаат дотогаш да бидат без емисија во Европа. Hyundai дури сака да ја постигне оваа цел ширум светот до 2040 година.

Овие производители немаат конкретни планови

  • BMW: Сè уште не даде точен датум за пуштање во употреба, но се очекува дека околу 50 отсто од сите возила во Европа ќе бидат електрични до 2030 година.
  • Lamborghini: Сè уште нема конкретни планови за постепено укинување на моторите со внатрешно согорување, но ќе нуди само plug-in хибриди и електрични автомобили од 2024 година.
  • Mazda: сака да биде климатски неутрална до 2050 година, но сè уште не објави никакви планови
  • Mitsubishi: проширување на понудата на електрични возила, но нема дефинитивни планови за постепено укинување. Порше: до 2030 година повеќе од 80 отсто од возилата на германскиот автомобилски бренд ќе бидат електрични.
  • Renault: околу 90 отсто од сите возила во Европа треба да бидат електрични до 2030 година. Производителот сака да постигне неутралност на CO2 до 2040 година.
  • Тоyоtа: Сè уште нема објавено никакви планови за постепено укинување на моторот со внатрешно согорување. Сепак, Toyota сака да биде климатски неутрална до 2035 година.
Подготвено од А.Ѓ.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *