10.05.2024 Скопје
Кинеската Амазон, познатата онлајн продавница „Тему“ е решена да го освои европскиот пазар, а па по бројните европски земји ја има и во Србија.
Попустите што можат да ги добијат корисниците на оваа апликација се големи и достигнуваат и над 80 проценти.
Што клиентите во Србија можат да нарачаат со бесплатна достава во онлајн продавницата „Тему“ и изборот е навистина голем.
Понудата е разновидна и за сечиј џеб. Покрај стандардните категории за жени, мажи и деца, оваа онлајн продавница нуди и предмети потребни за домаќинството, како и разни „ситници“.
Во оваа онлајн продавница можете да најдете играчки за деца по цена од 315 динари, чанти за 760 динари, чаши за 100 динари, часовник од 380 динари, како и гардероба од 300 динари па нагоре, но и полица за чевли по цена од само 111 динари .
Со пријавување во онлајн продавницата „Тему“ корисниците добиваат дополнителни попусти – од попуст од 330 динари за сметка од 3.000 динари до попуст од 1.100 динари за сметка над 8.300 динари.
Ако ги споредите цените со други сајтови, цените изгледаат пониски. Сепак, се поставува прашањето за квалитетот на производите достапни за онлајн купување.
„Тему“ го освои унгарскиот пазар
Од неодамна кинескиот Amazon е достапен и во Унгарија, чиј пазар создаде вистински „бум“.
Според истражувањето за дигитална трговија, бројот на онлајн нарачки на унгарскиот пазар се зголемил за околу 7 отсто на повеќе од 83 милиони нарачки, со вкупна вредност од околу 1.474 милијарди форинти (3,7 милијарди евра).
Конкуренцијата за онлајн клиенти станува се потешка за локалните бизниси, пишува Index.
„Тему“ е многу популарен во Германија
„Temu“ е број еден на германската табела со апликации за онлајн шопинг на почетокот на продажбата, па се чини дека се разбуди интересот за евтини производи.
Сè уште нема многу прегледи во оваа земја, а клиентите во САД не се многу задоволни со стоките од оваа страница.
„Платформата постои речиси една година и досега не е убедлива, особено во однос на повратната испорака и квалитетот на производите“, објаснува германскиот експерт за медиуми.
Експерт за потрошувачи нарачал различни производи и ги тестирал. Нарачал ранец, слушалки, костим за капење, рачна правосмукалка, фигаро и соковник. Сè на сè, тој издвои многу малку пари за тоа. Вкупно потрошил 50 евра за купување преку интернет. Како прв впечаток експертот рече дека производите имаат непријатен мирис, но и дека се добро спакувани.
Подготвено од М.Д.