
05.02.2025 Скопје
Продажбата на пиво во Германија падна минатата година иако земјата беше домаќин на Европското фудбалско првенство. Така, долгорочниот надолен тренд продолжи. Продажбата на пиво е намалена за повеќе од 10 проценти во изминатата деценија на најниско ниво од почетокот на 1990-тите.
Официјалните бројки објавени вчера покажуваат дека германските пиварници и дистрибутери продале околу 8,3 милијарди литри пиво минатата година, што е пад од 1,4 отсто во споредба со претходната година. Бројката не ги вклучува безалкохолното пиво и пивото увезено надвор од Европската унија.
Минатогодишните бројки биле за 13,7 отсто пониски од 2014 година, објави Федералниот завод за статистика. Патем, во 2023 година е забележан пад на продажбата од 4,5 отсто. Германските производители на пиво се соочуваат со долгорочен надолен тренд. Продажбата во Германија – која сочинува повеќе од 80 проценти од продажбата – падна за 2 проценти минатата година на 6,8 милијарди литри. Зголемувањето на извозот од 1,6 отсто не може да го компензира ова.
Германија беше домаќин на фудбалското првенство во јуни и јули минатата година, магнет за љубителите на пивото. Сепак, првенството делумно се совпадна со невообичаено влажно летно време што изгледаше како да ги оддалечи луѓето од пабовите.
Подготвено од М.Д.