google-1-696x392.jpg

26.11.2024 Скопје

Google предложи дополнителни промени во резултатите од пребарувањето во Европа, откако некои помали ривали се пожалија на помал сообраќај на нивните веб-страници како резултат на претходните измени од страна на компанијата Alphabet, бидејќи антимонополските регулатори на ЕУ размислуваат да поднесат обвиненија против компанијата според новите технички правила.

Според Законот за дигитални пазари, на Google му е забрането да дава приоритет на своите производи и услуги на својата платформа. Законот стапи на сила минатата година и има за цел да ја ограничи моќта на Big Tech.

Оттогаш, најпопуларниот пребарувач во светот се обидува да ги исполни спротивставените барања на сајтовите за споредба на цените, хотелите, авиокомпаниите и малите трговци на мало, меѓу другите. Последните три групи рекоа дека нивните директни кликнувања на резервации се намалени за 30% поради неодамнешните промени на Google.

„Затоа, предложивме голем број промени во нашите европски резултати од пребарувањето за да се обидеме да ги исполниме овие барања додека ги исполнуваме целите поставени од DMA“, рече правниот директор на Google, Оливер Бетел, во блог пост во вторникот.

Промените вклучуваат воведување на проширени и подеднакво форматирани единици кои им овозможуваат на корисниците да избираат помеѓу страниците за споредба и веб-страниците на добавувачите, нови формати кои им овозможуваат на конкурентите да прикажуваат цени и слики на нивните веб-локации и нови рекламни единици за споредбени страници.

„Сметаме дека најновиот предлог е вистинскиот начин да се балансираат тешките размени што ги вклучува DMA“, рече Бетел.

За резултатите од пребарувањето во Германија, Белгија и Естонија, Google, исто така, планира да отстрани мапа што ги прикажува локациите на хотелите и резултатите под мапата, слична на нејзиниот стар формат „десет сини врски“ од пред неколку години, како дел од краток тест за мерач на кориснички интерес.

„Многу не сакаме да го преземеме овој чекор бидејќи отстранувањето на корисни функции не им користи на потрошувачите или на бизнисите во Европа“, рече Бетел.

Google е на мета на Европската комисија од март. Прекршувањето на DMA може да ги чини компаниите дури 10% од нивниот годишен глобален промет.

Подготвено од М.Д.

About Author