07.10.2024 Скопје

Потрошувачите го започнуваат купувањето за Ноќта на вештерките порано поради инфлацијата. Трговците на мало ги прошируваат своите понуди и нудат ексклузивни производи за Ноќта на вештерките

Додека украсите за Ноќта на вештерките се редат на полиците на продавниците, „најстрашниот“ празник во Америка фрла сè поголема сенка врз пејзажот на малопродажбата. Со трошењето што се предвидува да достигне 11,6 милијарди долари во 2024 година, Ноќта на вештерките се повеќе се приближува кон потрошувачката за Божиќ.

Овој феномен одразува поширока промена во однесувањето на потрошувачите и стратегијата за малопродажба. Воден од возбудата на социјалните мрежи, носталгијата и желбата за бегство, Ноќта на вештерките еволуираше од еднодневна прослава во сезонски настан.

Трговците на мало го искористуваат овој тренд со проширување на шопинг прозорецот за Ноќта на вештерките, нудејќи ексклузивни производи и капитализирање на уникатниот спој на креативност и забава на празниците. Како што расте економското влијание на Ноќта на вештерките, тој го предизвикува традиционалниот календар за малопродажба и покренува прашања за идната хиерархија на трошењето на американските празници.

Без разлика дали тоа значи да се прослави Самервен со сендвичи со сладолед во облик на ковчег или да се фрли зачин од тиква порано од кога било, морничавоста на празниците го прави традиционалниот календар за малопродажба помалку релевантен, вели Енди Кинан, извршен потпретседател за операции во консултантската фирма Advantage Solutions.

Кинан тврди дека возбудата за Ноќта на вештерките „се случува некое време“, но сега станала „толку нагласена што е речиси невообичаено да не се биде во продолжената сезона на празници“.

Трговците на мало го преместуваат Ноќта на вештерките порано бидејќи тоа е главен двигател на приходите и нуди уникатен спој на носталгија и бегство, рече Рајан Вејт, потпретседател за јавни работи во маркетинг фирмата Think Big.

„Ноќта на вештерките е зрел настан за иновации и нарушувања“, рече Вејт. „Тоа е празник каде потрошувачите можат да се забавуваат и да привлечат внимание.

Оваа година, шопингот за Ноќта на вештерките започна порано од кога било, благодарение на инфлацијата, при што 56% од купувачите на возраст меѓу 25 и 34 години купуваат пред октомври, според Националната федерација за малопродажба (NRF). Бидејќи инфлацијата ги зголемува цените, многу купувачи кои сè уште сакаат да уживаат во празничните веселби, избираат да ги прекинат своите купувања за поефикасно да управуваат со нивниот буџет.

Вкупните трошоци во 2024 година се предвидува да достигнат 11,6 милијарди долари, што е намалување од минатогодишниот рекорд од 12,2 милијарди долари, но сепак повисоки од 8 милијарди долари забележани во 2020 година. Слатките, како и обично, ќе бидат најпродавани, со проценети 3,5 милијарди долари во продажба оваа година.

Вејт рече дека Ноќта на вештерките е „доказ за рецесија“ и дека дури и ако потрошувачите ги намалат скапите артикли како што се проектите „направи сами“, тие сепак ќе се трошат на бонбони и костими.

Проширената сезона на малопродажба на Ноќта на вештерките е намерна деловна тактика, а не случајност. Трговците на мало внимателно организираат непречена транзиција помеѓу сезонските стоки, истовремено обидувајќи се да ги минимизираат празниците кои се преклопуваат што би можеле да ги заморат потрошувачите.

„Стратегијата е намерна“, рече Боби Мејкснер, виш директор за тестирање на корисници. „Дизајниран е да ја задоволи побарувачката на клиентите, да ја поттикне продажбата и да направи простор за постојано менување на залихите.

Подготвено од М.Д.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *