07.10.2024 Скопје

Голем број јапонски компании неодамна почнаа да користат вештачка интелигенција (AI) за да се справат со недостигот на работна сила, вклучително и ИТ фирмата Fujitsu и продавачот на автоделови Autobucks.

Двете фирми започнаа заеднички тестови за вештачка интелигенција во август и користат асистент наречен „Рејчел“ кој може да препорача производи врз основа на видот на услугата што му треба на клиентот, моделот на автомобилот и расположливиот инвентар.

„Сè уште се потребни луѓе за замена на делови, но вештачката интелигенција помага со тоа што препорачува производи“, изјави претставник на подружницата на Fujitsu.

Јапонската ИТ компанија Oki Electric Industry и Kyushu Railway Company исто така почнаа да користат помош со вештачка интелигенција која зборува три јазици – јапонски, англиски и кинески – за да им помогне на патниците за време на нивните патувања.

Во исто време, стартапот Sapeet од Токио создаде вештачка интелигенција за да го обучи персоналот за услуги на клиентите, а тој проект беше спроведен во продавница за накит во јули.

Подготвено од М.Д.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *