27.09.2024 Скопје

Швајцарскиот производител на часовници „Ролекс“ (Rolex) сака да профитира од големата побарувачка и ниската понуда на пазарот и почна да нуди половни часовници во својот водечки бутик во Женева.

Бутикот моментално нема нови часовници на залиха, но се нудат таканаречени „сертифицирани половни часовници“. Цената на овие часовници е повисока и од новите. На пример, платинестата Daytona од 2020 година, со светло сино бројчаник и кафена керамичка рамка, се продава за 74.400 швајцарски франци нова, но е недостапна и може да се купи половна за 110.000 франци.

Претставниците на компанијата од  Женева изјавија  дека програмата има цел  на клиентите да им даде „можност да купат официјални половни часовници, а истовремено да имаат корист од квалитетот и извонредноста својствени за брендот“.

Таксата за автентикација на часовниците е дел од цената и изнесува  околу 10-15% од продажната цена.

Според Deloitte, пазарот на половни луксузни часовници се очекува да порасне на 35 милијарди долари до 2030 година.

Rolex е убедливо најголемиот швајцарски бренд за часовници, кој произведува повеќе од милион часовници годишно.

Побарувачката за повеќето нови модели на Rolex продолжува да ја надминува понудата.

Подготвено од М.Д.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *