04.09.2024 Скопје
Со постепеното опаѓање на летните горештини, двомесечната летна туристичка сезона заврши триумфално, не само како празник за кинескиот туристички пазар, туку и како прикажување на економската виталност на земјата.
Од живописните сцени на железничките станици до преполнетите туристички места, од растечките домашни туристички податоци до приливот на странски посетители, енергијата и активноста се чувствуваат во секој агол на земјата.
За време на летната туристичка сезона од 1 јули до 31 август, Кина регистрира околу 10,917 милијарди патувања меѓу различни региони, со дневен просек од 176 милиони патувања, според податоците објавени од Министерството за транспорт на Кина. Особено, беа забележани неверојатни 887 милиони патувања со воз низ целата земја, што претставува зголемување од 6,7 проценти во споредба со претходната година и дневен просек од над 14,31 милион патници, што е нов рекорд.
Овие бројки се живописен доказ за огромниот потенцијал на Кина за домашна побарувачка и развој на потрошувачката динамика.
Како што летото се ближи кон крајот, неколку онлајн платформи за патувања објавија извештаи кои откриваат значителен раст во резервациите и бројот на посетители за летните туристички производи.
Во извештај, Spring Travel истакна дека бројот на домашни патници за време на летото 2024 година го надминал истиот период во 2023 година.
Податоците од други платформи, како што е Fliggy, исто така покажаа дека и резервациите по глава на жител и потрошувачката се зголемиле во текот на летото, со поголем акцент на искуства кои вклучуваат целосно впивање во локалната култура.
Су Фан, ентузијаст за туризам од провинцијата Хенан во централна Кина, кој замина на патување во провинцијата Гуижоу во југозападна Кина, изјави дека бил фасциниран од локалните ракотворби и уникатните сувенири кои ја претставуваат суштината на традиционалното наследство на Гуиџоу. “Бев импресиониран од разновидниот спектар на креативни производи кои се прошириле надвор од традиционалната облека и текстил. Некои странски туристи исто така покажаа голем интерес за уникатните батики, често фотографирајќи ги и поминувајќи време во восхитување на сложените дизајни,” рече Сју.
Во широките пустински области на северозападна Кина, романтичната средба со ѕвездите и природата исто така се појави како едно од тие потопувачки туристички искуства. “Пустинските хотели,” кои им дозволуваат на посетителите да ја поминат ноќта набљудувајќи ги ѕвездите, забележаа зголемување од 270 проценти во пребарувањата на Меитуан на почетокот на август. Пребарувањата за “пустинско кафе” пораснаа за неверојатни 518 проценти.
Во меѓувреме, интересот за популарната кинеска игра Black Myth: Wukong исто така го зголеми туризмот на места како што е провинцијата Шанси во северна Кина, бидејќи комбинацијата на игри и нивната реална поставеност внесе нов живот во древните културни локалитети. Според податоците од Trip.com Group, откако играта беше лансирана, бројот на нарачки за билети за туристичката атракција Xiaoxitian, една од локациите каде што се снимаа сцени, се зголеми за 261 процент на годишно ниво.
“Бројот на туристи драматично порасна ова лето, особено по лансирањето на играта. Од околу 1.500 посетители дневно, бројката скокна на повеќе од 5.000 само за неколку дена. Приливот на туристи продолжи, при што посетителите купуваа локални производи и културни предмети. Исто така, беа забележани некои странски туристи на туристичките места,” изјави еден вработен на туристичката атракција Xiaoxitian во неделата.
Присуството на странски туристи внесе уникатна димензија во овој туристички бум. Со воведени визно-ослободителни политики, Кина сè повеќе станува популарна дестинација за патници од странство.
Околу 1,96 милиони странски државјани влегле во Кина преку визно-ослободителни политики од јули до август, што претставува зголемување од 117 проценти во споредба со претходната година, објави Националната имиграциска администрација во вторникот.
Вкупно 110 милиони посети од домашни и странски туристи се забележани од јули до август, што претставува зголемување од 30 проценти во споредба со истиот период минатата година, додаде Националната имиграциска администрација. Меѓу нив, странските државјани направиле 10,89 милиони влезови и излези, што е зголемување од 52,8 проценти на годишно ниво.
Резиденти од континентална Кина извршиле околу 55,38 милиони влезови и излези, што претставува зголемување од 28,1 проценти во споредба со истиот период минатата година. Резиденти од Хонг Конг, Макао и Тајван имале околу 44 милиони влезови и излези, што претставува зголемување од 27,6 проценти на годишно ниво.
Во овој период, просечниот дневен број на преминувања достигнал речиси 1,78 милиони. Најголемиот дневен волумен на влезови и излези е забележан на 24 август, достигнувајќи речиси 2,24 милиони, што е 97,2 проценти од историскиот врв.
Дополнително, властите извршиле инспекции на вкупно 5,64 милиони влезови и излези на транспортни авиони, возила, бродови и возови, што е зголемување од 32 проценти во споредба со истиот период минатата година.
“Ова ми е прв пат да го посетам Пекинг, и сум импресиониран од големината на градот. Возењето со такси е неверојатно удобно, нешто што значително се разликува од моето искуство во Перт,” изјави еден турист од Австралија во неделата.
“Познатите атракции како Небедниот Храм и Нанлуогуксианг се преполни со посетители. Мило ми е што овој пораст ги охрабри бизнисите да ги продолжат своите работни часови и да ги подобрат своите понуди, правејќи ги моите вечерни прошетки и пазарувања уште попријатни,” рече тој, додавајќи дека купил многу традиционални пекиншки колачиња и планира следно да го посети Шангај.
Податоците од Trip.com Group покажуваат дека нарачките за влезни патувања за време на летото се зголемиле за околу 70 проценти на годишно ниво, при што Јужна Кореја е на врвот на листата на земји од кои доаѓаат туристи. Потоа следат Тајланд, Јапонија, Сингапур, Малезија, САД, Австралија, Виетнам, Велика Британија и Филипините.
Подготвено од М.Д.