20.08.2024 Скопје

На еден од најважните автомобилски настани, The Quail: A Motorsports Gathering во Калифорнија, Bugatti Римац го претстави новиот автомобил Nevera R.

Замислен како агресивно алтер его на Невера, тој го претставува преминот од хипер GT автомобил во хипер спортски автомобил. И како што сугерира неговото име, развојот на „Невера Р“ ја следи филозофијата на брендот Римац: радикална, бунтовничка, безмилосна.

Бројот на произведени Nevera R автомобили ќе биде ограничен на 40 примероци ширум светот, а почетната цена е 2,3 милиони евра.

Благодарение на новата генерација на Rimac системот за векторирање на вртежниот момент на сите тркала и новите напредни сопирачки, во комбинација со нов батериски систем ориентиран кон перформансите и достапни 2107 коњски сили, Nevera R е дизајнирана за возбудливо возење и кривини.

Мате Римац, главен извршен директор на Rimac Group, изјави:

„Кога ја развивавме Nevera, важен дел од задачата беше да го направиме автомобилот Grand Tourer. Се обидовме да го направиме простран и удобен автомобил, кој претставува рамнотежа помеѓу возбудата и употребливоста, интуитивното управување. Финалниот производ го постигна тој баланс совршено: добивме автомобил со високи перформанси кој постави бројни светски рекорди и може удобно да се вози илјадници километри на различни континенти. Тоа беше пресвртница на пазарот на хиперавтомобили: првиот електричен хиперавтомобил кој ја предводи новата генерација и ја постави лентата за перформанси на ново ниво. Но, постојано го прилагодувавме на желбите на клиентите, од кои многумина сакаа автомобил што ќе ја нагласи способноста на Nevera во свиоци благодарение на напредната технологија на бродот. Нашиот одговор на тоа е Nevera R: ја има ДНК на рекордерот Nevera, но е побрз и пофокусиран“.

Дизајнерите и инженерите во Bugatti Rimac и Rimac Technologiy детално ги утврдија карактеристиките на Nevera и модифицираа одредени елементи и динамика на возење за да создадат нов лик на Nevera. Покрај поконцентрираната динамика на возење, батерија фокусирана на перформанси, поголема моќност и понапредни сопирачки, Nevera R има и освежен визуелен идентитет заснован на перформанси.

Дизајнот на Nevera R нагласува чисти површини и акцент на совршените пропорции. Покрај тоа, не само што изгледа пониско и поелегантно, туку и се наведнува напред бидејќи има поголеми задни тркала со дијаметар од 21 инчи и предни тркала со дијаметар од 20 инчи. Предниот дел на автомобилот е впечатлив и технички по природа, со хоризонтални линии кои ја нагласуваат аеродинамичната ефикасност, положбата и ширината. Од страна, забележлива е хармоничната рамнотежа на бојата на каросеријата и деловите обработени со видлив јаглерод, што дополнително го нагласува безвременскиот, динамичен профил на автомобилот.

Новото елегантно решение за тркалата се истакнува со подолгите краци за да се нагласи нивната големина и јасната поделба на боите. Големото фиксирано задно крило во комбинација со агресивни аеродинамични елементи, кои вклучуваат нов голем дифузор, ја зголемува надолната сила за 15 проценти и аеродинамичката ефикасност за 10 проценти во споредба со Never. Благодарение на новите гуми Мишелин Куп 2, целокупното потуправување е намалено за 10 отсто, страничното зафат е зголемено за 5 отсто, а времињата на круговите на тест патеката Нардо се намалени за 3,8 секунди. Со таква комбинација на негативна камерност, посилно држење од новите гуми и дополнителна надолна сила, Nevera R може да им пркоси на законите на физиката како никогаш досега. Секој елемент од автомобилот, направен во согласност со дизајнерската филозофија ориентирана кон перформанси, е дизајниран да резултира со агилност и поголемо управување.

Подготвено од М.Д.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *