29.08.2024 Скопје

Дитер Шварц, 84-годишниот основач на синџирот маркети Лидл, е еден од најбогатите луѓе во Европа. Тој има акумулирано 40 милијарди евра лично богатство, а сега влегува во ИТ бизнисот преку облак услуги.

Започнувајќи со систем изграден за внатрешна употреба во 2021 година, сопственикот на Lidl Schwarz Group сега нуди облак услуги и сајбер безбедност на корпоративните корисници.

Неговата ИТ единица, Schwarz Digits – која стана самостоен оперативен сектор во 2023 година – потпиша со клиенти, вклучувајќи ја најголемата германска софтверска групација SAP, најуспешниот фудбалски клуб во земјата Баерн и пристаништето Хамбург. Минатата година единицата оствари годишна продажба од 1,9 милијарди евра и вработува 7.500 работници.

Главната продажна точка на неговата услуга е тоа што сите податоци за клиентите се обработуваат и чуваат исклучиво во Германија и Австрија, кои имаат строги закони за приватност и заштита на податоците.

Сè започна кога Schwarz, приватна компанија со годишна продажба од 167,2 милијарди евра, прво истражуваше нови опции за складирање податоци и „не сакаше да зависи од трети страни“.

И ако немаше германска опција, таа сакаше барем да користи европски давател на услуги и да избегне складирање податоци во други јурисдикции. Откако заклучи дека ниту еден постоечки давател на услуги не може да ги задоволи неговите потреби, компанијата одлучи да воспостави сопствена услуга за облак.

Кога Lidl лансираше сопствен облак, набрзо откри дека другите германски компании ги поставуваат истите прашања за тоа дали сакаат да ги користат најголемите облак услуги со седиште во САД и Кина.

Додека Schwarz Digits стана „веродостоен регионален предизвикувач“ на големите актуелни компании како што се Amazon Web Services (AWS), Google и Microsoft, фирмата сè уште е во конкурентна неповолна положба бидејќи и недостасуваат нивните широки мрежи на надворешни партнери за услуги, кои продаваат производи во облак и помагаат во спроведувањето и управувањето со услугите. Amazon Web Services, на пример, има мрежа од 130.000 партнери во 200 земји.

Но, за регионалните компании кои посветуваат големо внимание на приватноста и контролата на податоците, Schwarz Digits е атрактивна опција.

Минатата година, Шварц, исто така, одлучи да влезе во вештачка интелигенција (ВИ), купувајќи малцински удел во германската старт-ап компанија за вештачка интелигенција Aleph Alpha.

Дитер Шварц ја користи оваа можност за да постигне пошироки цели во технологијата што брзо се развива: неговата добротворна фондација соработува со неговата родна држава Баден-Виртемберг за да финансира кампус за вештачка интелигенција во градот Хајлброн. Кампусот има за цел да стане „глобален дом“ на применетата вештачка интелигенција и соработува со Алеф Алфа.

Подготвено од М.Д.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *