AVTOSALON

16.07.2024 Скопје

Потрагата по прифатлив нов автомобил може да трае долго во моментов. Посебно електричните автомобили беа едноставно прескапи за многу потенцијални купувачи од почетокот на годината: со крајот на владиното кофинансирање, цените пораснаа, а продажбата падна.

Во јуни, бројот на регистрации на нови електрични автомобили исто така беше под минатогодишното ниво. Но, не поскапеа само електричните автомобили – поскапеа и малите автомобили со мотори со внатрешно согорување.

Според анализата на ADAC, која е достапна за германските медиуми, мал автомобил со мотор со внатрешно согорување во 2014 година чинел просечно 13.041 евро – моментално е со цена од 22.591 евра.

Тоа одговара на зголемување од 73 проценти. Автоклубот минатата година веќе ја разгледа понудата за нови автомобили и утврди дека се достапни само четири нови автомобили по цена од 15.000 евра.

Опсегот, исто така, стана значително помал: според студијата, во 2014 година сè уште имало 80 модели на мали автомобили со мотори со внатрешно согорување, а денес има само 55 – околу една третина помалку. Меѓу другото, култниот мал автомобил Ford Fiesta сега е историја.

Како што пишуваат германските медиуми, сегментот на мали автомобили сега изумира. Додека во Германија во 2019 година беа продадени речиси 230.000 возила од таканаречениот сегмент А, во 2023 година тој број веќе беше помалку од половина со 110.000 примероци. Сè уште се достапни само десет различни модели на мали автомобили.

Така, ако треба да посветите повеќе внимание на вашиот буџет, тешко дека ќе можете да избегнете да го погледнете пазарот на половни автомобили.

Подготвено од М.Д.

About Author