01.07.2024 Скопје
Кинеските производители на автомобили ја надминаа германската конкуренција во примената на иновациите во масовното производство, покажа истражувањето на германскиот институт КАМ.
Кинеските компании сочинуваа 46 отсто од светскиот капацитет за иновации минатата година, покажа Центарот за управување со автомобили (CAM) во извештајот.
Една година претходно нивниот удел бил само 21 отсто, покажува извештајот на КАМ. Уделот на германските компании падна од 45 на 23 отсто.
За прв пат минатата година, конкуренцијата од Кина ги надмина трите водечки германски производители на скалилата. Дури пет кинески компании влегоа во првите 10 најиновативни производители на автомобили, покажаа податоците.
Германското BMW ја потврди својата водечка позиција на скалата благодарение на бројните иновации во областа на автоматското возење, растојанието помеѓу полнењето на електрични возила и самата технологија за полнење.
Кинеските Geely и SAIC следат со добри резултати во областа на електромобилноста, системите за помош на возачот и контролите и дисплеите.
“Индустријата доживува „тектонска промена во рамнотежата на силите во корист на кинеските автомобилски компании“, заклучува основачот на CAM и водач на студијата Стефан Брацел.
КАМ составува извештаи од 2005 година.
Нејзините експерти го оценуваат, меѓу другото, степенот на иновативност на компаниите, предностите за клиентите и оригиналноста.
Тековното истражување вклучува повеќе од 700 иновации од 30 групи со повеќе од 100 марки на автомобили.
Подготвено од М.Д.