27.07.2024 Скопје
OpenAI го претстави својот нов пребарувач наречен SearchGPT, кој има за цел да им обезбеди на корисниците брзи и точни одговори со јасни и релевантни извори.
Алатката моментално е во фаза на тестирање со мала група корисници, а се планира да се интегрира во популарниот чет-бот ChatGPT.
Најавата на SearchGPT би можела да го промени балансот на силите во светот на пребарувачите, каде Google долго време доминира. Од лансирањето на ChatGPT кон крајот на 2022 година, постоеше загриженост меѓу инвеститорите на Alphabet дека OpenAI може да преземе дел од пазарот. SearchGPT нуди поинтуитивен начин на пребарување што им овозможува на корисниците да поставуваат дополнителни прашања, слично на природен разговор.
„Веруваме дека пребарувањето може да биде многу подобро отколку што е денес“, рече Сем Алтман, извршен директор на OpenAI, во неодамнешното соопштение. По објавувањето, акциите на Alphabet паднаа за повеќе од 3%.
Во меѓувреме, Google го претстави прегледот на AI во мај, најзначајната промена во пребарувањето во последните 25 години. Сепак, оваа функција е на удар поради неточни резултати, без опција за нејзино исклучување.
„Гугл од самиот почеток беше потресен од појавата на генеративна вештачка интелигенција“, вели Даниел Фагела, основач на истражувањето за вештачка интелигенција Emerj. „Не видовме дека компанијата се распаѓа, но тие сигурно направија неколку грешки.
Покрај најавата за SearchGPT, OpenAI минатата недела претстави и нов AI модел „GPT-4o mini“, кој е продолжение на најбрзиот и најмоќниот модел GPT-4o. OpenAI поддржан од Microsoft се проценува на над 80 милијарди долари и се соочува со притисок да остане лидер на пазарот во генеративната вештачка интелигенција.
Со SearchGPT, OpenAI има за цел да биде лидер во „мултимодалноста“, нудејќи им на корисниците пристап до различни видови медиуми генерирани од вештачка интелигенција, како што се текст, слики, аудио, видео и пребарување во една алатка.
„Светот е мултимодален“, рече директорот за операции на OpenAI, Бред Лајткап, додавајќи дека како луѓе „ние комуницираме со гледање, слушање и зборување“, така што ограничувањето на интеракциите на текст е недоволно.
Подготвено од М.Д.