24.07.2024 Скопје

Големите производители на автомобили во САД и Европа го намалуваат производството на електрични возила поради преголемиот капацитет и ги преиспитуваат своите амбициозни цели за продажба на ЕВ.

Побарувачката за ЕВ видно омекна во текот на изминатата година, оставајќи ги најголемите производители на автомобили во САД, Германија и Франција да се борат со прекумерниот капацитет на нивните ЕВ модели бидејќи сфаќаат дека транзицијата кон целосно електрифициран транспорт ќе трае подолго отколку што мислеа.

Производителите на автомобили во САД, Германија и Франција во моментов произведуваат ЕВ на нивоа од околу 40%-45% пониски од претходните очекувања, изјави во вторникот извршниот директор на францускиот снабдувач на автоделови OPmobility.

Ова „значи дека капацитетот што го поставија нашите клиенти и самите ние бара постојано прилагодување“, рече извршниот директор на OPmobility, Лоран Фавр.

OPmobility, кој денеска објави солиден раст на заработката, сепак забележа „комплексна средина, обележана со забавување на европскиот автомобилски пазар, но и понизок од очекуваниот раст на електричните возила“.

Зголемената загриженост за капиталните трошоци за електричните возила, неизвесноста околу голем број избори оваа година, особено во САД, и недостигот на станици за брзо полнење се трите клучни фактори кои го забавуваат моментумот на ЕВ, рече аналитичарот на Голдман Сакс Рисрч Кота Јузава во мај.

Во исто време, продажбата на хибридни возила се забрза и може да ги надмине прогнозите, забележа Goldman Sachs. Производителите на автомобили се обложија на хибриди во услови на забавување на побарувачката за електрични возила.

Ford Motor Company, американскиот автомобилски гигант, наводно, ги напуштил плановите да нуди само електрични возила во Европа до 2030 година, опишувајќи ја целта како „премногу амбициозна“ делумно поради „неизвесноста“ околу побарувачката за електрични возила и законодавството во целиот регион.

Марин Ѓаја, главен оперативен директор на одделот за електрификација на Ford, Model E, изјави дека компанијата повеќе не планира да ја прекине продажбата на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE) во Европа до 2030 година.

Форд првично објави во средината на 2021 година дека се обврзува да ја префрли целата своја палета на патнички возила во Европа да биде со нула емисии во комбинација на целосно електрични или plug-in хибридни, до 2026 година и целосно електрични до 2030 година.

Ѓаја изјави дека овие цели биле „премногу амбициозни“ и дека компанијата ќе продолжи да нуди низа хибриди напред.

Porsche во понеделникот ја намали својата цел до 2030 година ЕВ-овите да сочинуваат 80% од целата продажба, велејќи дека тоа ќе зависи од пазарот и дека „Транзицијата кон електрични автомобили трае подолго отколку што мислевме пред пет години“.

По слични коментари дадени од страна на директори на различни производители на автомобили, вклучувајќи ги Мерцедес-Бенц и Рено во неодамнешното минато, Порше рече дека неговите клиенти не се подготвени да се оддалечат од автомобилите на бензин. Овој став на потрошувачите со низок пораст ги натера производителите да ги преиспитаат своите амбициозни цели за постигнување на огромен пазарен удел на целосно електрични возила додека ја очекуваат следната деценија.

Во врска со заситеноста на пазарот на клучните пазари на автомобилите, Порше неодамна објасни дека нејзиниот прием на електрични автомобили е силен во Кина, но низок во Европа и неконзистентен во САД. Како резултат на ова, Порше ја повтори релевантноста на неговиот двостран пристап на инвестирање во класичен мотор со согорување, како и целосна електрификација на автомобилите.

Подготвено од М.Д.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *