-kineski-elektrichni-vozila

11.07.2024 Скопје

Кинеските производители на автомобили ќе заземат третина од продажбата на возила во светот до 2030 година, соопшти консултантската компанија „Алик Партнерс“.

Кинезите на тој начин ќе го зголемат својот удел на пазарот од 21 процент што го имаат сега, а предвидувањата се дека во 2030 година ќе продадат девет милиони возила надвор од Кина. Тие го скратуваат времето за развој на новите модели на две години. Ова ќе ги принуди традиционалните производители на автомобили драстично да го обноват начинот на кој ги дизајнираат и конструираат возилата, велат од консултантската куќа.

„Не може да се меша со тоа“, рече Марк Вејкфилд, глобален ко-лидер на автомобилската и индустриската пракса на фирмата, на брифингот за медиумите. „Не се работи за тоа истото да се прави побрзо.

Кинеските брендови имаат 35 проценти предност во трошоците и имаат флексибилност. Во Европа и другите региони, тие можат да ги намалат цените. Тие имаат пониски трошоци за работна сила и висока интеграција „од суровини, преку добавувачи на компоненти до финално склопување и продажба до други производители на автомобили“, според кинеските брендови приоритетни се карактеристиките што клиентите всушност можат да ги искусат, како што се дизајнот и технологијата на кабината. Тие се немилосрдно фокусирани на одржување на предноста во трошоците дури и кога градат фабрики во странство.

Тие изградија значајна предност во новата технологија за електрични и хибридни возила, рече Ендрју Бергбаум, друг ко-водач на автомобилската и индустриската практика.

„Автопроизводителите кои имаат намера да продолжат да работат според принципите „бизнис како и обично“ ќе имаат грубо будење – тие ќе станат застарени“, рече Бергбаум.

Продажбата во Кина ќе се зголеми од околу 26,7 милиони возила оваа година на повеќе од 32 милиони во 2030 година, соопшти консултантската фирма. Околу 70 отсто од кинеската продажба се кинески брендови.

Подготвено од М.Д.

About Author