29.05.2024 Скопје

Соопштението доаѓа во пресрет на почетокот на Европското фудбалско првенство кое започнува следниот месец.

Компанијата не откри колку му плаќа на поранешниот капитен на Англија.

Во март, AliExpress договори ексклузивно партнерство со платформата за е-трговија со европското фудбалско тело УЕФА. Според договорот, фудбалската суперѕвезда која стана претприемач ќе биде заштитно лице на промоцијата Score More на AliExpress, која ќе се одвива за време на натпреварите.

– AliExpress им помага на навивачите уште поблиску до УЕФА ЕУРО 2024 ова лето, нудејќи им големи награди додека акцијата се одвива на теренот – рече Дејвид Бекам.

AliExpress им се придружува на другите големи кинески компании кои исто така направија слични спонзорства, вклучувајќи го производителот на електрични возила BID и електронскиот гигант Vivo.

Инаку, откако ги остави настрана копачките пред повеќе од една деценија, Бекам се поврзува со многу брендови и големи спортски настани.

Според УЕФА, Евро 2020 имаше вкупна глобална телевизиска публика во живо од 5,2 милијарди. Финалето кое Англија го загуби на пенали, според објавата го гледале 328 милиони луѓе.

Подготвеноод М.Д.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *