https://www.flickr.com/photos/16441604@N07/50183712768/in/photolist-2jsyDr3-4YbYw-KnYBTp-2f5WH1v-FGDAA9-2mAjYFd-2mKJLwA-2o3nxEW-5arM4z-8psMy3-WRuThS-2mAv2c6-2jL4JPR-nLzcg-fxi24s-2mXqwkJ-2kcg7w1-dpSY-aCvJPg-2jsyDgy-2jxcT3T-21BmATj-jeCMcU-5vzj71-2iZV8yB-61WtHt-Tvh3ra-2i3vg3b-y6e7XD-MHE8Rq-Fdnpie-29R2Sed-Wj4LRP-6nYz1V-F1L8kh-NJmREK-2hStgmd-2mhTFgs-Lzwahx-CGvG62-iE1FAc-29Ud4XC-2hXcm3y-Kdm4sq-26EAcrx-27Cwegy-RCH15v-PjXtbA-Hzebj9-Q7KB7J

13.03.2024 Скопје

Од 15 март започнува вториот бран од доброволниот проект на Министерството за трговија, трговци, производители, потрошувачи и синдикати „Заклучување на цените“ кој ќе трае до 16 јуни годинава.

Министерството за трговија соопшти дека списокот на производи со намалена и заклучена цена е проширен од 40 на 60 производи.

Како што објавија претходно, новата листа вклучува и производи што ги користат оние кои страдаат од целијачна и дијабетес. Имено, на предлог на здружението на овие групи, трговците се сретнале и ги намалиле цените за четири производи за специјална диета и ги заклучиле во наредните три месеци.

Проектот, кој започна на 15 декември 2023 година, беше оценет како успешен, соопшти Министерството, додавајќи дека клиентите може да заштедат од околу 15 до 20 проценти на оваа кошничка производи. Производителите оценија дека има значително зголемување на интересот за производите што ги вклучија во оваа кошничка, а дополнително се ангажираа да учествуваат во продолжувањето на проектот.

Во првиот дел од овој проект, потрошувачите укажаа на проблемот со недоволно транспарентно означување на производите кај одредени трговци. Затоа, со цел стандардизирање и унифицирање на рекламирањето, договорено е плакат со артикли кои се дел од проектот „Заклучуваме цени“ и на кој е прикачена фотографија од производот, поранешната малопродажна цена и цената, ќе биде А1 формат, а каталошката двојна големина е 210х274 мм.

Исто така, постигнат е договор трговските објекти на супермаркет и хипермаркет во рамките на објектот да издвојат катче наречено „Заклучуваме цени“ каде за погодност на клиентите на едно место ќе има производи со заклучени цени, исклучувајќи ги оние производи кои не можат да бидат истакнати на тој начин на полицата (месо, крем, сирење,…), се наведува во соопштението.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author