https://www.flickr.com/photos/esthervargasc/9935521594/in/photolist-g8Y9qs-3MZ7eD-aCRvgw-iw8o4z-4ZnLS6-2jHLetY-8hLEda-aqCAs8-bunGvo-25ePii-aPkAGg-7GadiN-5fkA9B-66iWJq-f4kSW-7134M-afPBSm-nWkDyK-5DSMUN-5VHvwp-2jdHSJW-Gd38NC-NuoVK-7tMy7s-oHiVkm-p2AhVx-a1v7no-2jdHSGB-2hQcKid-aHFHAX-Q4g3ya-7A5ZDx-2cJ7UjN-iMdgJt-q5f2Jn-mbSmDQ-HBYgam-LvzD85-aPPexV-7Kjb4u-bawLdv-Gw6gRS-8iBV7G-7WtsH1-7ee42k-8cfATU-4dYUQ1-A4NvAu-PitbVf-VujFca

13.11.2023 Скопје

YouTube, популарната платформа за споделување видеа во сопственост на Google, се соочува со кривична пријава во Европската унија поради методите за откривање на блокатори на реклами.

Експертот за заштита на приватни податоци Александар Ханф поднесе кривична пријава против YouTube според законот за злоупотреба на компјутери во Ирска, тврдејќи дека практиката е нелегална и претставува „шпионирање“ на граѓаните на ЕУ.

YouTube неодамна почна да презема поактивни мерки против блокирачите на реклами, повикувајќи ги корисниците да престанат да користат блокатори на нивната платформа или да се претплатат на YouTube Premium. Според Ханф, YouTube користи нелегални скрипти за следење за да открие блокатори на реклами, што го смета за форма на шпионирање на граѓаните на ЕУ.

Тој тврди дека овие скрипти претставуваат „шпионски софтвер“ или технологија за надзор што се користи без негово знаење или согласност на неговиот уред за пресретнување и следење на неговото однесување.

Ханф се надева дека неговата тужба ќе испрати силна порака до Google дека мора да стави крај на практиките на надзор кои го прекршуваат правото на ЕУ. Според законот на ЕУ, потребна е согласност за да се започнат неопходните интеракции, вклучувајќи скрипти што ги користи YouTube за откривање на блокирачи на реклами

Оваа ситуација го става YouTube под сериозно правно прашање, бидејќи ако тврдењата на Ханф се покажат како вистинити, тоа може да значи кршење на законите за заштита на податоците и приватност во ЕУ. Овој случај може да има значителни последици не само за YouTube, туку и за целата индустрија за дигитално рекламирање, бидејќи поставува преседан за тоа како компаниите можат да го следат и управуваат пристапот до содржината на интернет.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *