03.11.2023 Скопје
Сите се сеќаваме на прогнозите според кои Tesla требаше да забележи драстичен пораст на продажбата, недопирлив од другите производители. Отприлика во исто време, Volkswagen почна да ја електрифицира гамата, а токму во Volkswagen многу пазарни експерти го видоа единствениот достоен ривал на Tesla.
Поминаа години и Tesla навистина се прошири и се етаблира како најголем производител на електрични автомобили. И навистина, тие се далеку зад себе, но една марка е многу блиску до неа. Не Фолксваген, кој треба да се задоволи со третото место, но и со значителна празнина.
Имено, Tesla во третиот квартал на пазарот пласираше 435.059 автомобили, што претставува раст од 27 отсто. Третопласираниот Фолксваген порасна за 41 отсто, но со продадени 209.394 примероци значително заостанува.
Сепак, кинескиот BYD се проби меѓу нив, забележувајќи огромен раст од 67 проценти и моментално продаде 431.603 единици. Тоа е само 3456 автомобили помалку од Tesla, па сè укажува дека крајот на годината ќе донесе големо изненадување.
На годишна основа, Tesla сè уште е во значително водство пред BYD со 1.324.074 (+46 проценти) продадени единици во споредба со 1.048.413 (+80 проценти) на BYD. Трета е групацијата Фолксваген, која има 530.485 продадени примероци и годишен раст од 45 отсто.
Подготвено од А.Ѓ.