27.11.2023 Скопје

Почнувајќи од јуни 2024 година, корисниците на Google Chrome ќе се соочат со значителни промени во начинот на кој функционираат блокаторите на реклами во овој популарен интернет прелистувач. Овие промени произлегуваат од преминот од Manifest V2 во Manifest V3, што претставува клучна промена во „правилата на играта“ за екстензии во Chrome.

Блокаторите на реклами, кои станаа незаменлив дел од интернет искуството за многумина, сега ќе се соочат со нови предизвици. Според Manifesto V3, ќе има ограничувања за бројот и видот на „правилата“ што овие приклучоци може да ги користат, што може значително да влијае на нивната способност да идентификуваат и блокираат реклами. Како резултат на тоа, корисниците може да доживеат зголемен број на реклами за време на пребарувањето.

Google ги оправдува овие промени со тврдењето дека тие ќе ги подобрат перформансите на Chrome, безбедноста и ќе ја заштитат приватноста на корисниците.

Сепак, постои загриженост меѓу критичарите, вклучително и организациите како што е Electronic Frontier Foundation (EFF), дека овие промени ќе ја намалат контролата на корисниците врз нивното интернет искуство и потенцијално ќе ја зголемат доминацијата на рекламната мрежа на Google.

За редовните корисници, ова може да значи пронаоѓање нови методи за блокирање реклами или префрлување на алтернативни веб-прелистувачи кои ги немаат овие ограничувања. Овие промени покренуваат голем број прашања за иднината на интернет прелистувачите и потенцијалното влијание врз искуството за пребарување на корисниците без реклами. Со овие значајни промени на хоризонтот, останува да се види како ќе се прилагоди пазарот на интернет прелистувачи и дали корисниците ќе започнат масовна миграција кон алтернативни опции во потрага по беспрекорно искуство во прелистувањето.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *