25.07.2023 Скопје
Владата на Обединетото Кралство вети дека ќе се бори против нелегалното онлајн рекламирање. Властите во Велика Британија планираат да ги принудат социјалните медиуми и платформите како Google Ads да преземат построги мерки за да ги спречат децата и малолетниците да гледаат реклами за производи и услуги како што се алкохол или коцкање.
Како што објавуваат тамошните медиуми, извршниот директор изјави дека ќе воведе правила за да го направи секторот за онлајн рекламирање „погоден за дигиталната ера“, вклучително и спречување на измами и лажни реклами од познати личности и влијателни лица кои заработуваат или добиваат донации за објавување содржина на платформите.
Новите законски прописи ќе постават поголеми одговорности за проверка на таквите содржини на големите интернет и „adtech“ групи, како што е Google, кои дејствуваат како посредници за онлајн рекламирање, и на онлајн издавачите, апликациите и веб-страниците што опслужуваат реклами, соопшти владата.
Рекламирањето преку Интернет, вклучувајќи банери, реклами за прикажување и скокачки прозорци, сочинуваше три четвртини од 34,8 милијарди фунти (40,2 милијарди евра) потрошени за рекламирање во Велика Британија минатата година.
Поранешниот министер за медиуми и креативни индустрии, Џон Витингдејл, изјави дека со оглед на тоа што онлајн рекламирањето зазема се поголем удел (од општата рекламна индустрија), правилата што го регулираат не се пократки и дека имаат намера да ги зајакнат за да се осигураат дека потрошувачите се праведно заштитени.
Подготвено од М.Н.