https://www.flickr.com/photos/151615585@N04/29216048318/in/photolist-LvHTi1-HS8MPP-SAGj5e-aEASRK-2dYXfga-2d2kpCt-cjuimh-2j6RZHa-Emwu8r-24hUhoz-28os417-oshCXy-mnR8Fb-26hhUmb-2j6PpNH-27tDFTw-2j3dFtJ-pjxqWs-2cecb2J-232AmX2-GjMxpJ-26s1aEw-2aYH6j3-7252AW-28SxjFC

24.07.2023 Скопје

Твитер ќе ја претрпи можеби најдраматичната промена од преземањето на социјалните мрежи од страна на Илон Маск кон крајот на минатата година. Милијардерот објави во текот на викендот дека ќе го замени иконското лого во форма на птица со буквата „Х“.

Маск прецизираше дека во овие часови социјалните медиуми ќе добијат ново привремено лого и додаде дека мрежната адреса „X.com“ веќе автоматски ги пренасочува корисниците на Твитер. Веста што ја објави Маск би можела официјално да го означи почетокот на новата ера за социјалните медиуми, за кои нивниот сопственик отсекогаш тврдел дека ја замислува како „супер апликација“ способна да обезбеди различни услуги, вклучително и интернет банкарство и видео пораки, по моделот на сеприсутниот WeChat во Кина.

Од преземањето на Маск, социјалните медиуми започнаа турбулентна и на моменти збунувачка сезона на обновување и експериментирање со мешан успех, задржувајќи ја својата централност како дигитална арена, но губејќи значителен дел од приходите од реклами, пад што Маск го припиша на владата и корпоративната аверзија кон неговата наводна политика за слобода.

Во последниве денови, како одговор на лансирањето на конкурентна страница на социјални медиуми од страна на Мета, Маск објави дека Твитер ќе понуди програма за монетизација за да ги привлече креаторите на содржина на платформата.

Подготвено од М.Н.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *