https://www.flickr.com/photos/151615585@N04/29216048318/in/photolist-LvHTi1-HS8MPP-SAGj5e-aEASRK-2dYXfga-2d2kpCt-cjuimh-2j6RZHa-Emwu8r-24hUhoz-28os417-oshCXy-mnR8Fb-26hhUmb-2j6PpNH-27tDFTw-2j3dFtJ-pjxqWs-2cecb2J-232AmX2-GjMxpJ-26s1aEw-2aYH6j3-7252AW-28SxjFC

19.07.2023 Скопје

Твитер официјално започна програма за споделување на приходите од реклами со креаторите на содржина. Иницијативата, објавена од Илон Маск претходно оваа година, ги наградува корисниците чии одговори на објави генерираат рекламна активност.

Создавачите на содржини можат да заработат приходи од реклами што се активираат како одговори на нивните објави, при што исплатите се кумулативни.

Сепак, за да се квалификуваат за приходи, корисниците мора да бидат претплатници на Twitter Blue или потврдени организации со најмалку пет милиони прегледи на објави во последните три месеци. Покрај тоа, тие мора да поминат човечка проверка и да се придржуваат до упатствата за автори на компанијата.

Иницијативата е дел од напорите на Twitter да се позиционира како атрактивна платформа за креаторите на содржини, особено во време кога се соочува со зголемена конкуренција. Оваа програма беше лансирана околу една недела откако Мета ја претстави својата нова платформа Threads, која веќе привлече над 100 милиони корисници во првите пет дена.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *