23.06.2023 Скопје
Отворањето на мостот Браила во Романија, вториот најдолг висечки мост во континентална Европа, изграден од Webuild во меѓународно заедничко вложување, е се поблиску. Како што е соопштено во соопштението за медиумите, неодамна беа завршени тестовите за прифаќање на мостот, кои ја тестираа неговата затегнатост со статички и динамички тестови на оптоварување во поглед на претстојната инаугурација.
За неколку дена, на палубата на мостот беа поставени до 60 камиони со вкупна тежина од 2.400 тони (еднакво на просечната тежина на околу 400 слонови), што ја стави на тест структурата на мостот, потоа, 2 камиони го поминаа целиот мост со максимална брзина од 80 километри на час, за да ги тестираат неговите вибрации. Ефектите од тестовите врз структурата на мостот беа следени во реално време и преку употреба на инструменти за откривање со висока прецизност.
Мостот Браила е нарачан од Cnair за романското Министерство за транспорт и инфраструктура. Висечкиот мост над Дунав има централен распон од 1.120 метри, долг е 1.975 метри и има 4 сообраќајни ленти, со ленти за итни случаи и велосипедски и пешачки ленти.
Како резултат на исклучително предизвикувачки и иновативен проект, мостот Браила е изграден во соработка со јапонскиот партнер „IHI Infrastructure Systems Co“, за приближно 7.000 возила дневно кои денес имаат единствена можност да се движат со траект.
На почетокот на минатата година беше завршена монтажата на двата носечки кабли, генерирани со преплетување на преку 18.000 челични жици (повеќе од 9.000 за секој кабел), со вкупна тежина од 6.775 тони. Минатото лето беше завршена една од најпредизвикувачките фази за изградба на мостот, монтажата на челичната палуба на мостот, „челичната палуба“.
Повеќе од 250 работници и специјализирани техничари беа ангажирани за инсталирање на 86-те сегменти кои ја сочинуваат палубата, со просечна тежина од по 260 тони, за чие склопување беше изучуван специфичен начин на лансирање и поставување.
Webuild може да се пофали со рекорд кој вклучува изградба на повеќе од 1.000 километри мостови и вијадукти, што е еквивалент на еден голем мост способен да ги поврзе Берлин и Париз. Меѓу многуте завршени работи, постојат вистински симболи на иновативниот капацитет на Групацијата, како што се мостот Сан Џорџо во Џенова во Италија, инженерски предизвик завршен за нешто повеќе од една година и иконскиот Трет мост над Босфорот во Турција.
Подготвено од М.Н.