06.06.2023 Скопје
Помеѓу 1 април и 7 мај минатата година приходите од рекламирање на социјалната мрежа Твитер изнесуваат 88 милиони долари, што е намалување за 59 отсто во однос на истиот период од 2022 година.
Според извештајот, приходите од рекламирање на Твитер во САД можеби никогаш не ги достигнале неделните проценки на директорите, а во некои случаи биле дури 30 отсто помали. Понатаму, според некои вработени (поранешни и сегашни) интервјуирани од националните медиуми, Твитер тешко дека ќе може да ги подобри своите резултати во блиска иднина.
И покрај тоа што Маск неодамна изјави дека речиси сите огласувачи се вратија на своите работни места сепак не е сигурно дали компанијата наскоро ќе биде профитабилна како во минатото.
Вработените во платформата се загрижени, особено поради фактот што растот на „пораките на омраза“ и порнографската содржина на социјалните мрежи може да ги исплаши огласувачите.
Компанијата прогнозира дека приходите од реклами во САД овој месец се очекува да бидат намалени за 56 отсто во однос на истиот период пред една година. Тоа е еден од најважните проблеми на кои Линда Јакарино, назначена за извршен директор на компанијата од страна на Маск минатиот месец, ќе биде повикана да го реши, почнувајќи од вчера, кога и официјално ја презема функцијата.
Подготвено од М.Н.