youtube

16.06.2023 Скопје

Youtube вчера објави дека ќе ги намали барањата за приклучување кон Програмата за партнери и ќе им обезбеди на помалите создавачи неколку начини за монетизација, вклучувајќи платен разговор, бакшиш, членства на канали и опции за купување.

Според новата политика на услови, YPP ќе биде отворена за создавачите штом ќе достигнат 500 претплатници – половина од бројот што претходно го бараше YouTube. Ќе се променат и други критериуми: учесниците во програмата ќе треба да имаат 3.000 валидни часови за гледање наместо сегашните 4.000, или 3 милиони прегледи на Shorts во споредба со оригиналните 10 милиони. Пониски барања првично ќе се применуваат во САД, ОК, Канада, Тајван и Јужна Кореја.

Помалите создавачи сепак ќе треба да го прошират своето присуство за да заработат приходи од реклами, бидејќи YouTube вели дека постоечките барања за YPP ќе останат за споделување приходи (компанијата забележува дека создавачите нема да мора повторно да аплицираат за програмата откако ќе ги исполнат поголемите барања). YouTube користеше програма за споделување приходи од реклами за да ги привлече креаторите да заработат пари, особено за да ја поддржи кратка содржина на компанијата во последниве месеци со воведувањето на програма за споделување приходи од реклами за Shorts.

И други платформи како TикТок го намалија прагот за пристап до можностите за монетизација на создавачите. На почетокот на овој месец, компанијата објави дека нејзината функција за плаќање на видеото, Серија, ќе биде достапна за креаторите со повеќе од 10.000 следбеници, но дека корисниците со 1.000 следбеници кои исполнуваат други услови, исто така, може да се пријават за учество во програмата. Сериите им овозможуваат на создавачите да споделуваат премиум содржина до која обожавателите можат да платат за да пристапат.

Во двата случаи, на помалите креатори им се дава можност да заработат од обожавателите и следбениците кои плаќаат за дополнителна содржина, интеракции или финансиска поддршка за креаторите. Опциите за монетизација, како што се совети или ѕидови за плаќање, се достапни на други платформи за креаторите и, во секој случај, бараат публика спремна да потроши пари.

Други начини на монетизација се отвораат и за други групи создавачи. Филијалата маркетинг преку купување програма, која претходно беше достапна само за одредени креатори, сега е достапна за учесниците на YPP во САД со најмалку 20.000 претплатници.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author