kia koli

20.06.2023 Скопје

Киа има намера да ја прошири својата понуда на електрични возила во наредните години (вклучувајќи нов електричен градски автомобил и компактен кросовер), како дел од поширокото зголемување на својата понуда на EV модели.

Поточно, „Autocar“ наведува дека корејската фирма ќе лансира 15 нови електрични модели ширум светот до крајот на 2027 година, што вклучува голем фокус на европскиот пазар, со цел да ја зголеми продажбата на EV модели за речиси една третина во следната седум години.

Сегашната понуда ги вклучува кросоверот Kia EV6 и предводникот EV9, но на крајот ќе се прошири на целосен опсег на возила, со навестувања дека ќе се протега од EV1 до EV9.

Шефот за маркетинг на компанијата „Киа Европа“, Дејвид Хилберт, потврди дека брендот „ќе има покриеност во сите поголеми сегменти“.

Kиа неодамна го откри концептот EV5 (на сликата), SUV од C сегментот што се наоѓа помеѓу Niro EV и EV6. Иако првично ќе биде лансиран во Кина, моделот ќе се продава во Европа во наредните години. Но, клучниот фокус за Европа ќе бидат моделите помали од тоа – особено компактен кросовер кој би им конкурирал на Jeep Avenger и Peugeot e-2008, а би можел да се нарече EV3.

Хилберт истакна дека пазарот на SUV од Б-сегментот сега е „најголемиот сегмент во Европа“, што го прави од витално значење за марката. Hyundai Motor Group, која е сопственик на Kia, работи на платформа наследничка на напредната архитектура E-GMP, EV6 и EV9 се наоѓаат.

Ова би можело да биде прифатено од идните мали модели, потенцијално овозможувајќи нова технологија за батерии да помогне да се намалат трошоците. „Kиа“ планира да произведува „мали и средни електрични возила“ во својата фабрика во Словачка од 2025 година.

Иако нема потврда, EV5 веројатно би се вклопил во тој план. Хилберт рече дека Kia останува посветена на понудата на хечбек и седани во иднина.

„Сите главни сегменти ќе бидат опфатени во некоја форма (до 2027 година)“, рече тој. „Имаме постоечка палета на модели, како што е семејството Ceed во сегментот C, и тоа се важни сегменти за нас сега и во иднина.

Под тоа Kиа има намера да остане на основниот пазар од А сегментот. Во моментов го нуди Picanto со мотор со внатрешно согорување и оваа година ќе лансира нова верзија на тој модел.

Компанијата вели дека ќе остане посветена на секторот додека ја електрифицира својата постава, што сугерира дека евентуалниот EV1 би можел да му конкурира на претстојниот Volkswagen ID.2 и да биде братучед на наследникот на Hyundai i10.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author