https://www.flickr.com/photos/esthervargasc/9935521594/in/photolist-g8Y9qs-3MZ7eD-aCRvgw-iw8o4z-4ZnLS6-2jHLetY-8hLEda-aqCAs8-bunGvo-25ePii-aPkAGg-7GadiN-5fkA9B-66iWJq-f4kSW-7134M-afPBSm-nWkDyK-5DSMUN-5VHvwp-2jdHSJW-Gd38NC-NuoVK-7tMy7s-oHiVkm-p2AhVx-a1v7no-2jdHSGB-2hQcKid-aHFHAX-Q4g3ya-7A5ZDx-2cJ7UjN-iMdgJt-q5f2Jn-mbSmDQ-HBYgam-LvzD85-aPPexV-7Kjb4u-bawLdv-Gw6gRS-8iBV7G-7WtsH1-7ee42k-8cfATU-4dYUQ1-A4NvAu-PitbVf-VujFca

22.05.2023 Скопје

YouTube најави дека наскоро ќе воведе нов тип на реклама на својата платформа. Тие ќе траат до 30 секунди и ќе биде невозможно да се прекинат.

Тие ќе бидат полуминутни реклами без можност за прекин. Засега, тој тип на реклами ќе се применува само во апликацијата YouTube TV.

Исто така, беше откриено дека YouTube експериментира со воведување реклами кои би се појавиле кога видео содржината е паузирана. Засега не се знае дали ќе се работи за „тивки“ реклами или ќе треба да се исклучи звукот за да се молчи на паузата.

Што се однесува до решенијата за блокирање реклами, YouTube истражува како да го блокира тоа блокирање реклами. Поточно, YouTube во иднина би можел да ја блокира репродукцијата на содржината на својата платформа доколку открие дека гледачите користат алатки за блокирање реклами.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author