31.05.2023 Скопје
Националната авиокомпанија на Турција, „Turkish Airlines“, стана осма најсилна авиокомпанија во светот со 78,1 поен.
Пукајќи како метеорит, „Turkish Airlines“ скокна за 23 места од пред една година, веднаш во топ 10, покажа истражувањето на Brand Finance.
Коментирајќи ја веста, претседателот на „Turkish Airlines“ Ахмет Болат во вторникот рече: „Со одговорноста да бидеме национален авиопревозник на нашата земја и моќта да бидеме авиокомпанија што лета во повеќе земји од која било друга авиокомпанија во светот, ние ќе продолжиме да носиме нашиот бренд до уште многу успеси“.
Јапонскиот All Nippon Airways (ANA) беше најсилниот авиопревозник оваа година со 85 поени. Авиокомпанијата ги обнови меѓународните летови во 2022 година по двегодишен прекин поради пандемијата Ковид-19.
По него следеа „Кореан Ер“ и малезиската буџетска авиокомпанија „ЕрАзија“.
Основана во 1933 година со флота од пет авиони, Туркиш ерлајнс моментално може да се пофали со флота од 416 (патнички и товарни) авиони кои летаат до 344 светски дестинации, вклучувајќи 291 меѓународни и 53 домашни.
Имајќи ја пресметано финансиската вредност на брендовите повеќе од 20 години, Brand Finance сега вреднува 5.000 брендови секоја година.
Во меѓувреме, Brand Finance објави дека Delta Airlines со седиште во САД повторно е највредниот бренд во светот за 2023 година со вредност на брендот од 8,9 милијарди долари, што е за 22% повеќе од годишно ниво.
„Пандемијата можеби ги приземји авионите, но не можеше да ги спречи луѓето да сонуваат за патување. Како што светот повторно се отвора, авиокомпаниите се спремни да полетаат, а вредноста на нивниот бренд брзо расте“, рече директорот за финансии на брендот Савио Д’Соуза.
Се очекува глобалната авиоиндустрија да закрепне во 2023 година, при што приходите ќе достигнат 779 милијарди долари и нето профит од 4,7 милијарди долари, стои во истражувањето.
Етиопијан ерлајнс беше најбрзо растечкиот авиопревозник на глобално ниво, со неговата вредност на брендот порасна за 79% оваа година и стана најголема африканска авиокомпанија со 498 милиони долари.
„Turkish Airlines“ го рангираше 17-тото највредно брендирање на авиокомпании оваа година, напредувајќи од 19-тото место во 2022 година благодарение на скокот во вредноста на брендот од 26%.
Подготвено од А.Ѓ.