https://www.facebook.com/photo/?fbid=908303532557687&set=a.539508891543054

12.04.2023 Скопје

Откако нејзините акции паднаа за речиси 50 отсто во понеделникот, иконскиот бренд Tupperware се соочува со колапс бидејќи не успева да привлече помлади клиенти.

Лошиот бизнис на компанијата го потврди и самиот Тупервер, кој во соопштение предупреди дека се сомневаат за тоа како можат да продолжат со бизнисот на долг рок.

77-годишната компанија во последниве години се бореше да го задржи својот имиџ и углед наспроти новата конкуренција, додека во исто време побарувачката за нејзините производи за домаќинството опадна.

Тупервер рече дека работат на изнаоѓање финансиски ресурси за да останат во бизнисот. Како дел од методите за намалување на трошоците, тие размислуваат за помал број вработени и помал број на имоти што ги поседуваат.

„Тапервер е на пат да ја промени ситуацијата, денес означува критичен чекор во решавањето на финансиската стабилност и ликвидност. Компанијата прави се што е во нејзина моќ за да ги ублажи последиците од неодамнешните настани и преземаме итни активности за да најдеме дополнителни извори на финансирање и да ја реши финансиската ситуација“, рече извршниот директор Мигел Фернандез.

Втората битка што Tupperware ја води е со Њујоршката берза. Поради неподнесување на годишниот извештај, берзата упати предупредување и се закани со бришење од берзата. Во текот на минатата година акциите на компанијата паднаа за 90 отсто, а главната причина е неможноста да се привлечат помлади клиенти и уверувањето дека производите се одржливи.

Во нивната палета на производи, тие вклучија поодржливи материјали како стакло и нерѓосувачки челик, додека некои од пластичните производи се направени од рециклиран мешан отпад кој инаку би завршил на депонии. Фернандез тврди дека Tupperware помага да се намали отпадот од храна, бидејќи во нивниот асортиман има остатоци од производи за складирање.

Во 2021 година, тие потпишаа договор со Target – трговец на мало популарен меѓу помладите генерации. Пред тоа, компанијата ги продаваше своите производи исклучиво на забави на Tupperware или преку сопствена веб-страница.

„Проблемите со кои се соочуваат се пад на продавачите, помала продажба на домашни производи и бренд што не се поврзува добро со помладите потрошувачи. Компанијата е во несигурна позиција бидејќи се обидува да ја зголеми продажбата и нема средства да инвестира Во новите производи Tupperware порано беше жариште на иновации со практичните кујнски додатоци, но тие ја изгубија својата предност на пазарот“, вели Нил Саундерс, малопродажен аналитичар и управен директор во Global Data Retail.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author