ilon mask tesla

07.03.2023 Скопје

Тесла ги намали цените на своите електрични автомобили, повторно, бидејќи се обидува да ја зголеми продажбата и да се натпреварува со конкурентските фирми.

Намалувањата, во вредност од неколку илјади фунти, во зависност од пазарот и моделот, беа наведени за продажба на веб-страницата на компанијата во Велика Британија, САД и на други места во последните денови.

Тие следат големи оценки до 20% што ги воведе компанијата во јануари.

Тесла се соочува со предизвици бидејќи повисоките трошоци за позајмување ги оптоваруваат купувачите, а ривалите нудат повеќе електрични опции.

Компанијата не одговори на барањето за коментар. Минатата година, компанијата ја пропушти целта за 2022 година да ги зголеми своите испораки за 50% годишно, недостаток што компанијата го обвини за ограничувањата на снабдувањето и слабеењето на економијата.

Но, шефот Илон Маск претходно изјави дека намалувањето на цените работи на зголемување на побарувачката.

„Желбата луѓето да поседуваат Тесла е исклучително висока. Ограничувачкиот фактор е нивната способност да платат за Тесла“, рече Маск минатата недела за време на презентацијата пред инвеститорите.

Маск предупреди во јануари дека очекува „прилично тешка рецесија“ да и наштети на побарувачката оваа година, што ќе доведе до контракција за пошироката индустрија. Исто така, додаде дека очекува продажбата на Тесла да продолжи да расте, укажувајќи на фокусот на компанијата на цената.

Тесла последователно покачи некои цени за некои модели во некои земји, но трошоците остануваат пониски отколку што беа.

Во САД, најновите попусти се движат од 4% до 9% и се однесуваат на поскапите возила на фирмата, Model S, нејзиниот спортски автомобил и Model X, спортско корисно возило со средна големина.

Во Европа и Обединетото Кралство, намалувањата наведени на веб-страницата се однесуваат на седанот Model 3 и Model Y. Во ОК, на пример, цената на верзиите на Model 3 се намалува за околу 6% на 56.540 фунти од 60.090 фунти.

Водството на Тесла на пазарот на електрични автомобили, исто така, беше предизвикано од зголемената конкуренција од традиционалните производители на мотори, како што се Ford и General Motors, како и новите учесници на пазарот како Rivian и Lucid во САД и кинеските BYD и Nio.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author