10.02.2023 Скопје

Yahoo планира да отпушти повеќе од 20% од вкупно 8.600 работна сила како дел од големото реструктуирање.

Ветеранската технолошка компанија ја реорганизира својата рекламна единица, која ќе изгуби повеќе од половина од одделот до крајот на годината.

Речиси 1.000 вработени ќе бидат погодени од кратењата до крајот на неделата.

Yahoo е најновата технолошка компанија која објави губење на работни места бидејќи фирмите се борат со падот на побарувачката, високата инфлација и зголемувањето на каматните стапки.

„Овие одлуки никогаш не се лесни, но веруваме дека овие промени ќе го поедностават и зајакнат нашиот адвертајзинг бизнис на долг рок, истовремено овозможувајќи му на Yahoo да испорача подобра вредност за нашите клиенти и партнери“, изјави портпаролот за Би-Би-Си.

Yahoo, кој е во сопственост на приватната инвестициска компанија Аполо Глобал Менаџмент од откупот од 5 милијарди долари во 2021 година, додаде дека овој потег ќе и овозможи на компанијата да го стесни својот фокус и инвестирање во нејзиниот водечки рекламен бизнис наречен DSP, или платформа на страната на побарувачката.

Отпуштањата се дел од пошироките напори на компанијата да ги насочи операциите во рекламната единица на Yahoo.

Тоа се случува бидејќи многу огласувачи ги намалија своите маркетинг буџети како одговор на рекордно високите стапки на инфлација и континуираната неизвесност за рецесија.

Повторното фокусирање ја сигнализира намерата на компанијата да престане да се натпреварува директно против компаниите како Гугл и Мета на Фејсбук за доминација на дигитално рекламирање.

Портпаролот на Yahoo додаде: „Новиот оддел ќе се вика – едноставно – Yahoo Advertising. Со удвојување на нашите напори за DSP на омни-канална основа, ќе дадеме приоритет на поддршката за нашите врвни глобални клиенти и повторно ќе започнеме посветени тимови за продажба на реклами кон имотите во сопственост и управувани на Yahoo – вклучувајќи Yahoo Finance, Yahoo News, Yahoo Sports и повеќе“.

Отпуштањата во САД достигнаа највисоко ниво за повеќе од две години во јануари, бидејќи технолошката индустрија, некогаш сигурен извор на вработување, ги намали работните места со второ највисоко темпо досега за да се подготви за можна рецесија, покажа извештајот во четвртокот.

Компаниите како Гугл, Амазон и Мета сега се борат со тоа како да ги балансираат мерките за намалување на трошоците со потребата да останат конкурентни, бидејќи потрошувачката и корпоративната потрошувачка се намалува во услови на висока инфлација и зголемени каматни стапки, по пандемијата.

Извршниот директор на Мета, Марк Закерберг, рече дека неодамнешните кратења на работните места биле „најтешките промени што ги направивме во историјата на Мета“, додека Твитер намали околу половина од својот персонал откако мултимилијардерот Илон Маск ја презеде контролата во октомври.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *