https://www.flickr.com/photos/torek/108646307/in/photolist-aAQLc-H9i2YM-7k9qLo-efJaZa-5w2bDy-NiFdx-efJaYR-efJaXV-49Q194-49Q1At-8ePaP3-3RpBG-53y7ma-KfeLFN-9Z9Jbj-53y7m8-aAQMm-AiAsgE-9Z9HBY-Fd3We-2ipEi5k-aAQNz-2ipJ6gA-BQK4-aAQJg-53y7mg-53y7mk-2ipF7C6-6wTVU8-4baDno-6kLZeu-2ipFy4r-4o94ky-2ipEi4J-2ipFy4w-53wvAQ-8LVygu-31ELsr-53y7mp-4D4AkM-6aNt1H-fSnKV-7AsSz3-9Rv5KU-7H8vTp-ci9jkC-RhLZz-4YabCg-4N9XsV-87c3uU

07.02.2023 Скопје

Јапонскиот производител на видео игри Nintendo Co Ltd (7974.T) денеска соопшти дека планира да ја зголеми основната плата на работниците за 10%, иако поцврстиот јен ја принуди да ја намали прогнозата за профитот за целата година.

Огромното зголемување на платите доаѓа во време на повиците на премиерот Фумио Кишида до јапонските компании да им платат на работниците повеќе бидејќи инфлацијата зазема владеење во економијата навикната на години на дефлација и стагнација на платите и додека Јапонија се подготвува за својата годишна пролетна рунда работни преговори.

Fast Retailing Co Ltd (9983.T), родител на синџирот облека Uniqlo, беше една од првите компании надвор од блоковите, потресувајќи ја Japan Inc кога минатиот месец рече дека ќе ги зголеми платите за дури 40%.

За компаниите кои можат да си го дозволат тоа, повисоките плати исто така може да им помогнат да привлечат таленти бидејќи падот на наталитетот и ниската имиграција ја оставаат Јапонија со сериозен недостиг на работна сила.

Креаторот на „Super Mario Bros“ и „Legend of Zelda“ го намали својот оперативен профит за 4% на 480 милијарди јени (3,6 милијарди долари) за годината до 31 март, што е многу пониско од консензусната прогноза на Refinitiv за профит од 582 милијарди јени.

Нинтендо, исто така, ја ревидираше својата годишна прогноза за продажба на софтвер надолу на 205 милиони единици од 210 милиони, и ја намали целта за продажба на конзолата Switch на 18 милиони единици од 19 милиони.

Компанијата со седиште во Кјото не планира да ги зголеми цените на софтверот или конзолите за игри, но ќе размисли да го стори тоа доколку околностите го бараат тоа, рече Фурукава. Тој одби да коментира на прашањето дали компанијата размислува за наследник на шестгодишниот Switch.

Нинтендо, кој се натпреварува со креаторот на PlayStation, Sony Group Corp (6758.T) и производителот на Xbox Microsoft Corp (MSFT.O), продаде 8,2 милиони единици Switch во последниот квартал, што е 23% помалку од истиот период претходната година.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author