20.02.2023 Скопје
Корисниците на мета-платформата (Фејсбук и Инстаграм) наскоро ќе можат да ги следат стапките на корисниците на Твитер при ставање сина значка на нивните профили како знак на автентичност и зајакнување на нивните објави, сето тоа за плаќање.
Шефот на Мета, Марк Закерберг, во неделата ја објави услугата за претплата на платформите Фејсбук и Инстаграм, по речиси 20 години бранење на економски модел заснован на бесплатни услуги и рекламирање.
Претплатниците на Meta Verified ќе можат да ја потврдат својата сметка на Фејсбук и Инстаграм со обезбедување на официјална лична карта и добивање сина значка, што ќе означува дека се оние што велат дека се.
Нивната сметка, исто така, ќе биде подобро заштитена од кражба на идентитет благодарение на проактивното следење.
Доколку се појават проблеми, овие претплатници ќе можат директно да контактираат со тимовите за услуги на клиентите.
И нивните објави, фотографии и видеа ќе имаат повисок профил од оние на што не се претплатници со тоа што ќе се појавуваат на врвот на резултатите од пребарувањето, коментарите и препораките.
Мета исто така ветува нови креативни функционалности.
Meta Verified ќе се појави во Австралија и Нов Зеланд оваа недела пред да излезе на пазарите во Соединетите Американски Држави и други земји.
Новата услуга ќе чини 11,99 долари месечно за корисниците кои се регистрираат преку Интернет и 14,99 долари за оние кои користат мобилни апликации. Повисоката цена е да ги надомести провизиите преземени од Apple на iPhone или Google на паметни телефони управувани од неговиот Android систем.
Претплатата ќе биде доброволна. А само корисниците кои се постари од 18 години ќе смеат да се претплатат. Услугата сè уште не е достапна за бизнисите, но Мета не го исклучува тоа во иднина.
Мета изјави за АФП дека ја замислил идејата за претплата поради барањата на креаторите кои се во пораст во нивните деловни потфати.
Мета се однесува како што традиционалните социјални мрежи го гледаат нивниот број на корисници и нивните приходи се намалуваат.
Во 2022 година, Мета забележа пад на приходите од реклами за прв пат откако групата со седиште во Калифорнија излезе на берза во 2012 година.
Инфлацијата ги јаде буџетите на онлајн огласувачите, а вниманието на корисниците е поделено на многу апликации. Вториот не може да собере толку многу лични податоци колку што можеше пред интервенцијата на регулаторните органи, главно во Европа, и Apple за подобра заштита на приватноста на луѓето на интернет.
Така, битката меѓу платформите „станува малку битка за привлекување и задржување на креаторите, бидејќи, на крајот на денот, креаторите се тие кои ја имаат содржината што ги задржува очите“, рече Каролина Миланези, аналитичар во Creative.
Но, тоа не е доволно.
Snapchat, Reddit и Discord предлагаат корисниците да плаќаат по неколку долари месечно за дополнителни алатки.
Твитер, купен од Илон Маск минатата година, направи хаотично лансирање на функцијата за проверка на сметката која чини 7 долари месечно на Интернет и 11 долари месечно на iPhone.
Посакуваната ознака за проверка на Twitter Blue им овозможува на корисниците подобро да ги промовираат своите објави, да гледаат многу помалку реклами и да имаат поголема слобода на пишување, со подолги твитови.
Миланези рече дека мисли дека Мета сака да ги диверзифицира своите извори на приходи.
Откако Твитер ја лансираше својата услуга за претплата, другите групи на социјални медиуми помислија „добро, можеби ќе се обидеме“, рече таа за АФП.
„Оправдувањето дека од гледна точка на креаторот мислам дека е повеќе маркетинг терен отколку вистинска вредност за креаторите“, додаде таа.
Подготвено од А.Ѓ.