toplinski pojas 12335

05.01.2023 Скопје

Опсегот се зголемува до 15 проценти со намалување на енергијата потребна за загревање на кабината.

Безбедносните појаси за три точки поминаа долг пат откако Volvo го даде бесплатно патентот пред многу децении. Некои производители на автомобили ги натрупуваат воздушните перничиња внатре, но ZF има поинаква идеја. Еве го топлинскиот појас, кој како што кажува името, има форма на загреан безбедносен појас кој служи како топла прегратка. Тој е првенствено наменет за електричните возила да ја зголемат ефикасноста за време на студено време.

Иако ова може да изгледа како трик, истото беше кажано за загреаните волани во минатото. ZF ги скрши бројките и проценува дека опсегот на EV на ниски температури може да се зголеми за дури 15 проценти. Вградените проводници за греење се вградени во безбедносниот ремен за да обезбедат еднообразно чувство на топлина, а притоа минимално да ја зголемуваат дебелината на мрежницата.

Користејќи ја моќноста од околу 70 вати, безбедносните појаси може да се загреваат до 40 степени Целзиусови (104 степени целзиусови). ZF вели дека неговиот Heat Belt се однесува како обичен сигурносен појас, што значи дека автомобилот не би морал да претрпува никакви измени за да ги смести. Проводниците за греење се вткаени во структурата на безбедносниот ремен и локацијата за контактните елементи за електричните кола за греење е избрана за да не се меша во работата или повлекувањето на ременот. Следствено, стандардните повлекувачи на ремени сè уште работат и нивото на безбедност останува идентично.

Треба да се спомене дека загреаниот појас не е апсолутна премиера. Кон крајот на 2018 година, Форд поднесе патент до USPTO, објавувајќи документ од 31 страница со детали за тоа како функционира технологијата. Беа илустрирани неколку варијации на концептот со различни дизајни, но идејата беше во голема мера иста. Околу една година подоцна, Mercedes го претстави Експерименталното безбедносно возило (ESF) базирано на GLE, а исто така имаше загреани безбедносни појаси.

Сè уште не е јасно дали производителите на автомобили имаат намера да ја имплементираат оваа технологија, но ако има реални придобивки од ефикасноста, очекувајте да видите загреани безбедносни појаси во луксузните електрични возила во одреден момент.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author