https://www.flickr.com/photos/151615585@N04/29216048318/in/photolist-LvHTi1-HS8MPP-SAGj5e-aEASRK-2dYXfga-2d2kpCt-cjuimh-2j6RZHa-Emwu8r-24hUhoz-28os417-oshCXy-mnR8Fb-26hhUmb-2j6PpNH-27tDFTw-2j3dFtJ-pjxqWs-2cecb2J-232AmX2-GjMxpJ-26s1aEw-2aYH6j3-7252AW-28SxjFC

04.01.2023 Скопје

Твитер планира да ги укине ограничувањата за политички реклами, велејќи дека веднаш ќе дозволи платена содржина заснована на проблеми на платформата додека политичките реклами ќе се вратат во следните неколку недели.

Оваа најава доаѓа откако многу огласувачи бегаат од платформата по преземањето на Илон Маск во октомври, што беше проследено со скок на говорот на омраза и враќање на неколку претходно забранети десничарски профили.

Овој потег за забрана го стави Твитер во усогласување со неколку други големи компании за социјални медиуми, како што се Фејсбук на Мета и Јутуб на Гугл, кои овозможуваат платена политичка содржина. Еден забележителен исклучок е ТикТок, кој сè уште има забрана за политичко рекламирање.

Компанијата исто така, објави и планови за проширување на политичкото рекламирање, но не постави конкретна временска рамка, односно од кога ќе започнат да се применуваат тие нови планови на мрежата.

Подготвено од М.Н.

About Author