https://www.flickr.com/photos/16441604@N07/50183712768/in/photolist-2jsyDr3-4YbYw-KnYBTp-2f5WH1v-FGDAA9-2mAjYFd-2mKJLwA-2o3nxEW-5arM4z-8psMy3-WRuThS-2mAv2c6-2jL4JPR-nLzcg-fxi24s-2mXqwkJ-2kcg7w1-dpSY-aCvJPg-2jsyDgy-2jxcT3T-21BmATj-jeCMcU-5vzj71-2iZV8yB-61WtHt-Tvh3ra-2i3vg3b-y6e7XD-MHE8Rq-Fdnpie-29R2Sed-Wj4LRP-6nYz1V-F1L8kh-NJmREK-2hStgmd-2mhTFgs-Lzwahx-CGvG62-iE1FAc-29Ud4XC-2hXcm3y-Kdm4sq-26EAcrx-27Cwegy-RCH15v-PjXtbA-Hzebj9-Q7KB7J

13.01.2023 Скопје

Намалувањето на тежината на одредени производи за да се задржи цената не е незаконско, бидејќи прописите предвидуваат само дека е задолжително тежината јасно и точно да биде истакната на производот.

Младен Алфировиќ од Националниот потрошувач Организација на Србија, истакна дека ова е индиректен и перфиден начин на зголемување на цените, а тоа е некоректен однос кон клиентите, што значи дека производителите ја злоупотребуваат довербата на купувачите.

Терминот Шринкфлејшн (shrinkflation) претставува намалување на тежината или количината на производот во пакување, без промена на неговата цена, посочува Алфировиќ. Оваа појава беше забележана пред неколку години, а во изминатава година стана се почеста и во Србија.

Подготвено од М.Н.

About Author