https://www.flickr.com/photos/quintanomedia/52320065287/in/photolist-2nHm1Ba-9fNjyU-8RvMow-8SN21S-9FEZ9e-dNanDk-8VRrhd-5nep5G-a2mBLG-9kW4MG-9Dusoz-dn9iMa-7rCAaz-9bLrUc-913M6m-vdsAHj-N77X5K-9CTLDx-Dcqrd-qHVyw9-cJXe9-9rentz-amVqy8-9jhA6X-9amWAA-955hXQ-8V1ahv-979wbm-9tsP6j-95ywWv-6kA96R-8XPZHm-8TTYYX-KmxSAQ-2njvt4Y-2njvAwF-8ZdNeN-9yJwJa-9j7GVq-2egfSpB-2m9PgHF-vv34bz-5a4K5A-8ZNvZ6-njWUMy-9NxpGY-uy2pC7-2njwF76-TBaw58-2nK1gu5

05.01.2023 Скопје

Ирскиот регулатор за приватност ја казни Мета со 390 милиони евра поради кршење на правилата за приватност на Фејсбук и Инстаграм, наредувајќи им на двете компании да ја разгледаат правната основа на рекламните услуги засновани на лични податоци во Европската унија.

Одлуката за начините на кои двете компании за социјално вмрежување ја водат својата рекламна услуга беше донесена во декември од страна на Европското тело за заштита на приватноста.

Се однесува на промената на условите за користење на Facebook и Instagram во 2018 година, откако беа воведени новите европски правила за приватност.

Мета претходно се потпираше на согласноста на корисниците да ги обработува нивните лични податоци за целно рекламирање, па веруваше дека со тоа ги прифатиле ажурираните услови по 2018 година и дека таквото рекламирање е легално.

Ирскиот комесар за приватност на податоците (DPC), водечкиот регулатор за приватност за многу од најголемите светски технолошки компании во ЕУ, и наложи на Мета да ги усогласи своите операции за обработка на податоци во рок од три месеци.

Подготвено од М.Н.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *