29.12.2022 Скопје
Производителот на електрични автомобили „Тесла“ ја завршува годината нагло откако неговите акции паднаа на најниско ниво во последните две години, победувајќи ја Мета и стана технолошка акција со најлоши перформанси во 2022 година од највредните технолошки компании.
Ова доаѓа откако Илон Маск продаде акции на „Тесла“ во вредност од околу 23 милијарди долари оваа година за да го финансира своето купување на Твитер и се соочува со бурни реакции од инвеститорите за трошење премногу време на компанијата за социјални медиуми.
Во вторникот, акциите на „Тесла“ паднаа за 11 отсто, што е вкупно пад од 73 отсто од нивниот рекорд во ноември 2022 година.
Маск на 22 декември на Twitter Spaces изјави дека ќе престане да продава акции на „Тесла“ за 18 до 24 месеци.
Во дебата со акционер на „Тесла“, Маск ја обвини опаѓачката цена на акциите на компанијата за зголемувањето на каматните стапки на Федералните резерви, твитувајќи дека „луѓето сè повеќе ќе ги префрлаат своите пари од акции во готовина, со што ќе предизвикаат пад на акциите“.
Во меѓувреме, „Тесла“ ќе има намален распоред на производство во Шангај, според интерен документ што го видел Ројтерс. Компанијата не соопшти зошто ќе го забави производството. Тоа доаѓа откако „Тесла“ го прекина производството во својата фабрика во Шангај во саботата, повлекувајќи го воспоставениот план за паузирање на поголемиот дел од работата во фабриката во последната недела од декември.
Најновите намалувања на производството на „Тесла“ во Шангај доаѓаат во време на зголемен бран инфекции откако Кина се повлече од својата политика за нулта Ковид претходно овој месец. Тој потег беше поздравен од бизнисите, иако ги наруши производствените операции надвор од „Тесла“.
Како и другите производители на автомобили, „Тесла“, исто така, се соочи со намалена побарувачка во Кина, најголемиот светски пазар на автомобили. Претходно овој месец, „Тесла“ понуди дополнителен поттик за купувачите да поседуваат возила во декември.
Компанијата ги намали цените на автомобилите Модел 3 и Модел Y за до 9 отсто во Кина, покрај субвенцијата за трошоците за осигурување.
Подготвено од А.Ѓ.