https://www.flickr.com/photos/7444188@N05/8321137125/in/photolist-dFj1at-nf1vcn-mWFNQM-JxYPPW-6Qjz3o-28B3bfN-ncA2XS-orriho-7S2HKv-9E2MAL-AJFdne-29nQUG8-9Cgr8B-27BT18n-cdMwA1-2aGGXcQ-9R1RH9-djcm2k-adBbXi-CQUv5y-ccW7V5-9ZpC74-bWqbnB-dDB1aJ-2vEYre-V7DZq-nmzrtB-b81qDn-EvGWWH-mv9xR-cJTfwA-2dyHnrs-pBcyfb-YxQngm-EPtp6b-XM8AS1-6kH9Kv-Jz1uaw-99hQTR-bvGkFG-Nz5tWV-fsxhUu-6HMSck-7TJqxL-c9Ume7-8bT1FT-2dJcxWq-6kswRp-KsRo5k-KZJm3a

04.11.2022 Скопје

Холандскиот регулатор, одговорен за главниот европски пазар ТТФ, предупреди дека обидите да се ограничат цените на бензинот во терминските договори може да имаат негативни последици, вклучително и физички недостиг на гас.

Во годишниот извештај на Дирекцијата за финансиски пазари АФМ се заклучува дека и по рускиот напад на Украина, цените на бензинот во Европа се одредуваат според понудата и побарувачката и немаше знаци на манипулации или прекумерни шпекулации, и покрај нивниот остар раст.

Холандскиот регулатор ја критикува европската тенденција кон ограничување на цените или многу строги регулативи за осцилациите.

Од Беузеком истакнуваат дека пазарот функционира адекватно, а со интервенции кои никогаш не се знаат, последиците можат да бидат полоши отколку што се очекува. Воедно, нагласија дека високите цени на бензинот се тешки за компаниите и потрошувачите, но во исто време ги стимулираа инвестициите во нова европска инфраструктура за течен гас и доведоа до тоа луѓето наместо во Азија да пристигнуваат во Европа.

Подготвено од А.Ѓ.

About Author