https://www.flickr.com/photos/45982389@N03/5161428911/in/photolist-8S6EZD-P4AQNL-RBMGw4-8ATYfd-2nPPm3k-gcA3tZ-R96GWr-2mUwoR3-py9v9z-pMqkyf-2nxRdY1-Gs9jQA-2mcAPP9-2neJKz2-fMvRci-2iEvgBJ-MZbsFG-xV5wU9-rLfnm1-MQ1qjw-2nt2sMY-yvLPYW-n6qyXn-2i1XwFA-2nqbGn8-oVPFWe-nkcMJw-2m2C9TU-cLEs6s-byY8TY-2nAEFaR-2m8QMN5-bMSPLH-2mX8T3a-2katwF2-CSGGo-2hjTnjY-2m1u1ya-3jSFyA-9pN8dj-J155fx-2iANoZ4-hZgiFz-Y9wtTk-dwZ2RF-bymJRN-byYaeq-iHVhtY-bMgpZv-RRSmVC

20.10.2022 Скопје

Поголем број на граѓани реагираат дека имаат добиено сметка за електрична енергија во која е пресметано само цената на улично осветлување, а домашната потрошувачка им е нула.

Граѓаните се загрижени дека на ваков начин, не по своја вина, можеби ќе влезат во потрошувачи од повисока тарифа каде што струјата е драстично поскапа.

Од ЕВН изјавија дека граѓаните кои имаат добиено сметка со нула потрошувачка, е поради тоа што имаат преплатено во предходните месеци и сега сметките, односно износот им се порамнува.

Исто така од ЕВН истакнаа дека отчитувањата на броилата се одвива во текот на целиот месец, а корисниците се поделени во четири календарски недели на отчитување, и потенцираа дека никогаш нема да направат наплата повеќе од тоа што корисниците го имаат потрошено во тековниот месец.

Подготвено од М.Н.

About Author

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *